Rólam
2017. november 09. írta: ÚtonÚtfélen

Rólam

Szia Kedves Olvasó és Hallgató!

Dankó Zsuzsanna vagyok, 2008 óta dolgozom az egri székhelyű Szent István Rádió és Tv munkatársaként. Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskolán 2006-ban történelem szakon végeztem, párhuzamosan az Egri Hittudományi Főiskola hittanár-nevelő szakja mellett. Hitéleti és ifjúsági műsorok szerkesztésével és készítésével kezdtem rádiós "pályafutásomat", majd 2013 nyarán lehetőséget kaptam arra, hogy másik szenvedélyemnek, az utazásnak is hódolva elindítsak egy ország és világjáró, heti rendszerességgel jelentkező turisztikai magazint. A szerdánként hallható ÚtonésÚtfélen magazin készítője és szerkesztőjeként számtalan kontinensre, országba, városba eljutok a riportalanyok tapasztalatain és emlékein keresztül.

kepkivagas_3_3.PNG

A földrajz iránti szeretetem gyermek korom óta folyamatosan kísér, és ha ez valamilyen utazással, programmal, turisztikai eseménnyel, természetfilmmel, vagy szép tájakat bemutató mozi filmmel párosul, akkor engem mindig meg lehetett győzni egy jó beszélgetésre. Vannak természetesen példaképek, akik szakmailag és emberileg is meghatározóak voltak az életemben. Pl. Az angol beteg című film utáni rajongásom a tetőfokára ért, és a magazin indulásakor nagy lendületet adott, hogy szinte az első riportalanyok között köszönthettem Dr. Kubassek János, nemzetközi geográfust, múzeumigazgatót, akivel a Szaharában barangoltunk két adás erejéig is.

dsc_5291-2.jpg

A magazin hamarosan eléri az iskolás kort, ezért 2017 áprilisában úgy gondoltam, hogy jó lenne ha a mikrofon előtti sok csoda megjelenne írásban is. Így hosszas töprengés után a blog mellett döntöttem, ahol számos riportbeszélgetés, egyéni élmények leírása, vagy kedvenc téma feldolgozására is sor került már. Köszönöm az eddigi véleményeket, igyekszem a rádiós műfajt ezután is a lehető legjobban feldolgozni, hogy írott formában is élvezhető és értékes maradjon. Hálás vagyok a családom, a kollégáim, a barátaim és a megkeresett riportalanyok végtelen szeretetéért és támogatásáért.

uton3.jpg

Ha bármilyen utazással kapcsolatos ötletetek, vagy együttműködési javaslatotok van, keressetek bátran a dankozsuzsanna@szentistvanradio.hu e-mail címen.

Addig is kövessetek a rádiót hallgatva: www.szentistvanradio.hu, vagy a facebookon: https://www.facebook.com/utonesutfelen.blog.hu/ vagy az instagramon: https://www.instagram.com/utonesutfelen.blog.hu/

További jó rádiózást és olvasást kívánok! :)

Dankó Zsuzska

kepkivagas_8.PNG

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://utonesutfelen.blog.hu/api/trackback/id/tr9613218221
süti beállítások módosítása